joi, 7 decembrie 2017

Frânturile zilei (CLVIII)

- Bilanţul momentului e destul de tâmpit: ai luat de bun ce-a zis Eva, te-ai lansat în industria modei, dar cel mai dramatic e faptul că mintea-ţi dospeşte de păreri personale. E cazul să-ţi faci bagajul şi să te cari din rai. Nu uita să-ţi iei şi jarteaua înainte să pun heruvimii să tragă zăvorul.
- Dar, Doamne, a fost o ispită teribilă.
- Nu, dragă, a fost un test de inteligenţă. Nici măcar nu erai atent când te-am avertizat în privinţa părerilor personale. Hai, cară-te că închid. Dar să ştii că mila Mea nu se termină aici, după o vreme am să vă trimit ca sa va îndulcească dorul...
- Logosul?
- Nu, tembelule. Logosul a fost, este şi va fi veşnic cu voi, pentru că e doar unul din modurile în care apar Eu, cel fără de început şi fără de sfârşit, ai uitat? Va îmbrăca aspectul unui om doar atunci când vei fi atât de prost încât să nu-L mai poţi percepe decât aşa, ba chiar nici aşa. Dar numai pentru treizeci şi trei de ani, un fel de clipă. Mă refeream la Chopin. Şi acuma du-te că-ţi expiră viza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu